Revenue Management

Η διαχείριση των εσόδων (revenue management) είναι μια εξαιρετικά σημαντική έννοια στο χώρο των καταλυμάτων. Η πώληση του σωστού δωματίου, στον κατάλληλο πελάτη, τη σωστή στιγμή, για τη σωστή τιμή, μέσω του σωστού καναλιού διανομής με το μικρότερο δυνατό κόστος.

Καθώς οι συνθήκες της αγοράς αλλάζουν καθημερινά, κάνουμε σε καθημερινή βάση επαναξιολόγηση των δεδομένων προκειμένου να κινούμαστε δυναμικά με την αγορά. Έτσι είμαστε σε θέση να πάρουμε αποφάσεις  για την τιμολόγιακή πολιτική του καταλύματος σε καθημερινή βάση βασισμένοι στα τελευταία ενημερωμένα δεδομένα που έχουμε στην διάθεση μας με γνώμονα πάντα τον τελικό στόχο, τη μεγιστοποίηση των εσόδων. Χρησιμοποιούμε δεδομένα απόδοσης και αναλύσεις του καταλύματος τόσο του παρελθόντος όσο και τα τρέχοντα, για να αξιολογήσουμε την διαθεσιμότητα, τη ζήτηση, τις τρέχουσες συνθήκες της αγοράς και του ανταγωνισμού και για να εντοπίσουμε τις τάσεις και τις συμπεριφορές των καταναλωτών.

Η φόρμουλα μας για τη διαχείριση εσόδων (revenue management) αποτελείται από:

  • Ανάλυση Αγοράς
  • Ανάλυση και παρακολούθηση ανταγωνισμού
  • Συλλογή και ανάλυση δεδομένων προηγούμενων ετών και τρέχοντος έτους
  • Πρόβλεψη εσόδων
  • Δυναμική τιμολόγηση σε ημερήσια βάση για τη μεγιστοποίηση της πληρότητας / μέσου όρου τιμής και εσόδων
  • Στρατηγικές αποφάσεις τιμολόγησης με βάση την προσφορά και τη ζήτηση
  • Διαχείριση καναλιών ηλεκτρονικού εμπορίου